Workline - portál práce online, komunikace online a práce z domova

Účetnictví a fakturace online

Napsala: Alena Hytychová

 

Mít účetnictví na internetu?  A není to nebezpečné? Jestli vás také napadla tato myšlenka, možná vás překvapí zajímavá skutečnost: s online účetnictvím mohou být vaše data nejen lépe zabezpečena, ale jejich správa bývá mnohem jednodušší a navíc o nich máte i aktuální přehled kdykoliv a odkudkoliv.

 

I když klasickému papírování pořád ještě úplně neodzvonilo, spoustu práce už ve firmách zastanou počítačové programy – počínaje vedením peněžního deníku a konče propracovanými ekonomickým systémy, mezi které patří například známá Pohoda. Stále však ještě málokdo tuší, jaké výhody může přinést vedení účetnictví a dalších evidencí pomocí Internetu.

 

 

Od jednoduché fakturace po složité systémy

 

Začněme nejprve tím, co je dnes v této oblasti na Internetu možné. Malým živnostníkům může docela stačit jednoduché vytváření i zasílání faktur a přehled o příjmech a výdajích, což umožňuje například online aplikace BillApp. Vytváření faktur tu výrazně urychluje řada přednastavení a automatických funkcí a uživatel pouze vyplňuje proměnlivé údaje. O krok dál je pak aplikace sÚčto, ve které lze vést i peněžní deník, knihu jízd nebo vystavovat pokladní doklady. Výhodou obou těchto služeb je nižší cena za jejich provoz.

 

Na náročnější uživatele pak myslí složitější systémy, na jejichž vrcholu stojí například program FlexiBee. Jedná se o kompletní ekonomický systém, který kromě účetnictví obsahuje i další evidence, jako jsou daně, obchodní partneři, nákup a prodej, sklad, majetek a leasing, účetnictví nebo mzdy. Pro uživatele Pohody pak nelze nezmínit její online verzi, kterou nabízejí Českomoravské informační systémy.

 

 

Proč účetnictví online?

 

Konečně se můžeme dostat k rozhodující otázce: proč? Výhody online účetnictví ocení zejména ti, kdo potřebují pružně komunikovat s kolegy nebo externí účetní firmou prostřednictvím internetu. To mohou být například:

 

  • firmy bez vlastní počítačové sítě,
  • firmy s více pobočkami,
  • firmy, kterým účetnictví spravuje externí spolupracovník.

 

Hlavní přínosy vedení účetnictví online:

 

  • uživatelé mají okamžitý aktuální přehled o účetnictví a dalších evidencích firmy, a to odkudkoliv – nedochází ke zpoždění při spolupráci s kolegy ani účetním,
  • odpadají vstupní investice do software – služby se většinou platí paušálně za dobu používání,
  • firmy nabízející účetnictví online zprostředkují i spolupráci s externím účetním,
  • uživatelé nemusejí investovat do počítačové sítě.

 

Za jednu z mála nevýhod lze považovat – kromě závislosti na dobrém připojení k internetu – i vyšší provozní náklady.

 

I když pak svěřování citlivých dat internetovým službám představuje možné riziko, spravování účetnictví přes internet přináší řadu nepopíratelných výhod. A při dobré volbě renomovaného poskytovatele může být online účetnictví cestou k ideálu vyjádřenému ve sloganu jednoho z nich: Vy podnikáte, my účtujeme.

 

 

Zpět na úvodní stránku Průvodce

 




 

 

   

 

 

Zasílání novinek

Pravidelné  články, zprávy a informace ze světa práce a komunikace na dálku přes Internet nebo práce z domova (přibližně 1x měsíčně). Zasílání nabídek práce z domova a online služeb.

 

Váš e-mail:

 

Respektujeme vaše soukromí a proto chráníme vaše osobní údaje.

 

 

 

Chcete být úspěšní anebo ušetřit čas i náklady?

 

Využivejte online služby, jejichž seznam naleznete v přehledném katalogu nebo si nechte vytvořit databázovou online aplikaci přímo na míru. Online školení a webináře vám pomohou získat informace nebo vzdělání na dálku přímo z kanceláře nebo domova. Podnikatelům, firmám a institucím ušetří značné náklady videokonference a telekonference či Google Apps, které vám zavedeme na míru. Získáte tak kvalitní nástroje pro efektivní práci a komunikaci online nebo provozování úspěšné práce z domova. Portál Workline přináší komplexní informace i řešení a je v ČR jediný svého druhu.

 

 

7 důvodů pro spolupráci s námi

1. Ušetříme vám až 70 % nákladů za vývoj online aplikací. Zkrátíme dobu vývoje aplikace o polovinu. Více...

 

2. Snížíme náklady až o 55 % při přechodu ze software na online řešení od firem Google nebo Microsoft. Více...

 

3. Zvýšíme efektivitu vašich obchodníků či zaměstnanců pomocí online schůzek (videokonference a telekonference). Více...

 

4. Zpřístupníme vaše školení většímu počtu posluchačů. Řešení bez nákladů na pronájem školicích místností. Více...

 

5. 25 miliónů lidí v USA pracuje na dálku. Pomůžeme vaší firmě následovat tento trend. Více...

 

6. Námi doporučované nástroje a postupy sami využíváme. Ověřeno 3 roky v praxi.

 

7. Naše konzultanty citoval například iDNES.cz, Hospodářské noviny, Penize.cz a další média.. Více...

 

Přečtěte si náš příběh

 

Reference

 

"S produktem Google Apps i jeho zavedením jsme spokojeni. Pomáhá nám v lepší organizaci jako je sdílení harmonogramu a dokumentů. Uvítali jsme i nové rozhraní pro vyřizování emailů. Především orientace ve starých emailech je mnohem rychlejší a úspěšnější."

 

Ing. Jiří Štěpán

jednatel společnosti Brio

 

Zobrazit další vyjádření zákazníků

 

 

 

Sledujte nás:


 

 

Ochrana soukromí        2012 © Idealine Solutions s.r.o.        Mapa stránek      Inzerujte s námi

 

 

 

 

    Partneři: