Workline - portál práce online, komunikace online a práce z domova

Přínosy zavedení práce z domova pro zaměstnavatele

Napsal: Michal Martoch

 

 

Finanční úspory

 

  • úspory za pronájem kanceláře a energie
  • nižší nemocnost zaměstnanců
  • vyšší produktivita práce
  • úspory mzdových nákladů při zaměstnání postižených lidí
  • snížení nákladů na nábor a zaučení nových zaměstnanců

 

 

Nefinanční přínosy

 

  • úspory času na porady a diskuze
  • zjednodušení organizace práce
  • nezávislost firmy na okolním dění - např. živelných událostech, dopravní situaci
  • možnost udržet si částečně zaměstnance i v případě náhlé nemoci nebo odchodu na mateřskou dovolenou

 

 

Případová studie obchodní a marketingové společnosti, která nabídla možnost částečné práce z domova

 

Společnost zaměstnávala 45 pracovníků ve svých pražských kancelářích. Měsíčně platila za pronájem 160 000 Kč, průměrná fluktuace pracovníků se pohybovala kolem 13% a nemocnost 5%. Společnost se rozhodla zavést pro 36 svých pracovníků částečnou práci z domova a to 2-3 dny v týdnu. Současně s tím zavedla i sdílené pracovní místo, tzn. že pro 2 zaměstnance vytvořila 1 pracovní místo, o které se začali dělit. Společnosti to umožnilo snížit velikost kancelářských prostor na polovinu. Došlo k poklesu fluktuace na 8% a nemocnost se snížila na 2% (pracovník, který se necítí dobře pracuje automaticky doma). Na inzeráty nabídek práce společnosti se začalo hlásit výrazně více kvalitních zájemců o práci.

 

 

Počet pracovníků pracujících z domova 2-3 dny v týdnu 36 pracovníků
Průměrný čas na cestování 1 pracovníka do práce a z práce 80 minut
Úspory po zavedení částečné práce z domova
Snížení velikosti kancelářských prostor o 115 m2
Roční úspory na kancelářských prostorách 698 000 Kč
Roční úspory z důvodu poklesu nemocnosti o 3% 310 000 Kč
Roční úspory z důvodu snížení fluktuace pracovníků o 5% 380 000 Kč
Přínosy pro pracovníky
Pracovníci ročně ušetří na cestování do práce a z práce 6000 hodin
Pracovníci ročně ušetří za cestování do práce a z práce (benzín, hromadná doprava, parkování, atd.) není vyčísleno
Náklady na zavedení částečné práce z domova
Jednorázové zaváděcí náklady při zavedení (poradenství, školení pro pracovníky a manažery, software a hardware) 950 000 Kč
Pravidelné roční náklady navíc (placení domácího Internetového připojení a telefonu pracovníků) 345 000 Kč
Uspory po 1. roce práce z domova (se započtením jednorázových zaváděcích nákladů) 93 000Kč
Úspory za 2. a každý další rok 1 043 000 Kč

 

 

Zpět na úvodní stránku průvodce




 

 

   

 

 

Zasílání novinek

Pravidelné  články, zprávy a informace ze světa práce a komunikace na dálku přes Internet nebo práce z domova (přibližně 1x měsíčně). Zasílání nabídek práce z domova a online služeb.

 

Váš e-mail:

 

Respektujeme vaše soukromí a proto chráníme vaše osobní údaje.

 

 

 

Chcete být úspěšní anebo ušetřit čas i náklady?

 

Využivejte online služby, jejichž seznam naleznete v přehledném katalogu nebo si nechte vytvořit databázovou online aplikaci přímo na míru. Online školení a webináře vám pomohou získat informace nebo vzdělání na dálku přímo z kanceláře nebo domova. Podnikatelům, firmám a institucím ušetří značné náklady videokonference a telekonference či Google Apps, které vám zavedeme na míru. Získáte tak kvalitní nástroje pro efektivní práci a komunikaci online nebo provozování úspěšné práce z domova. Portál Workline přináší komplexní informace i řešení a je v ČR jediný svého druhu.

 

 

Kontaktujte nás

Radka Nepustilová

Tel: +420 602 666 336

obchod@workline.cz

 

"Díky své dovenosti pracovat efektivně na dálku, nemusím stále sedět v kanceláři nebo za volantem. O své zákazníky se starám z domova a přitom s nimi můžu být mnohem častěji než kolegové z oboru v jiných firmách..."

Přečtěte si příběh Workline.cz

 

7 důvodů pro spolupráci s námi

1. Ušetříme vám až 70 % nákladů za vývoj online aplikací. Zkrátíme dobu vývoje aplikace o polovinu. Více...

 

2. Snížíme náklady až o 55 % při přechodu ze software na online řešení od firem Google nebo Microsoft. Více...

 

3. Zvýšíme efektivitu vašich obchodníků či zaměstnanců pomocí online schůzek (videokonference a telekonference). Více...

 

4. Zpřístupníme vaše školení většímu počtu posluchačů. Řešení bez nákladů na pronájem školicích místností. Více...

 

5. 25 miliónů lidí v USA pracuje na dálku. Pomůžeme vaší firmě následovat tento trend. Více...

 

6. Námi doporučované nástroje a postupy sami využíváme. Ověřeno 3 roky v praxi.

 

7. Naše konzultanty citoval například iDNES.cz, Hospodářské noviny, Penize.cz a další média.. Více...

 

Přečtěte si náš příběh

 

Reference

 

"S produktem Google Apps i jeho zavedením jsme spokojeni. Pomáhá nám v lepší organizaci jako je sdílení harmonogramu a dokumentů. Uvítali jsme i nové rozhraní pro vyřizování emailů. Především orientace ve starých emailech je mnohem rychlejší a úspěšnější."

 

Ing. Jiří Štěpán

jednatel společnosti Brio

 

Zobrazit další vyjádření zákazníků

 

 

 

Reference účastníků webinářů

Webinář: Jak najít a rozvíjet svůj talent a silné stránky

 

"S webinářem jsem byla velice spokojena. Výborný start do budoucna. Takové nakopnutí a uvědomění si, jak je talent bez píle a rozvíjení pouhou další vlastností a to je velká škoda. Doporučuji všem, kteří si chtějí ujasnit, co je bude v životě naplňovat. Chci určitě navázat dalším webinářem a doufám i osobní konzultací šitou na míru... určitě mě to někam posunulo. Také forma byla super, hezky doma v teple..."

 

Andrea Svaková

Sledujte nás:


 

 

Ochrana soukromí        2012 © Idealine Solutions s.r.o.        Mapa stránek      Inzerujte s námi

 

 

 

 

    Partneři: